ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрєєв, О. С. | |
dc.date.accessioned | 2019-11-29T11:04:47Z | |
dc.date.available | 2019-11-29T11:04:47Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Андрєєв, О. С. Модель освіти на основі інтегративного системно-процесуального підходу / О. С. Андрєєв // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 36 (60). - С. 243-247. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26455 | |
dc.description.abstract | У статті пропонується застосування авторської концепції розвитку особистості до освітньої системи. Основний акцент при цьому робиться на підготовці особистості учня до органічної соціалізації й самореалізації. Сформульовано принципи розвитку особистості, визначені розвивають якості, що, і методи їхнього розвитку, принципи організації й основні елементи навчального процесу. У додатку представлена програма підготовки викладачів до роботи на основі запропонованої концепції. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | освіта | ua |
dc.subject | реформа освіти | ua |
dc.subject | інтегративний системно-процесуальній підхід | ua |
dc.subject | принципи | ua |
dc.subject | навального процесу | ua |
dc.subject | самореалізація | ua |
dc.title | Модель освіти на основі інтегративного системно-процесуального підходу | ua |
dc.type | Article | ua |