Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Позитивна дезінтеграція та вторинна інтеграція в контексті гармонізації принципу задоволення та принципу реальності суб’єкта (психодинамічний підхід)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Магдич, О. В.
dc.date.accessioned 2019-11-29T09:41:50Z
dc.date.available 2019-11-29T09:41:50Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Магдич, О. В. Позитивна дезінтеграція та вторинна інтеграція в контексті гармонізації принципу задоволення та принципу реальності суб’єкта (психодинамічний підхід) / О. В. Магдич // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 36 (60). - С. 205-210. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26447
dc.description.abstract Пропонована стаття презентує намір аналізу особливостей впливу процесів позитивної дезінтеграції та вторинної інтеграції в психокорекційному процесі глибинного спрямування на гармонізацію принципу задоволення та принципу реальності суб’єкта. Розкрито залежність гармонізації даних принципів від функціонування захисної системи, «автоматизмів», відходів від реальності, а також висвітлено особливості позитивної дезінтеграції та вторинної інтеграції в глибинній психокорекції в контексті досліджуваної теми. Наголос поставлений на контекстній характеристиці механізму зміни задоволення суб’єкта на шляху до об’єктивної реальності. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject інтеграція ua
dc.subject дезінтеграція ua
dc.subject принцип задоволення ua
dc.subject принцип реальності ua
dc.subject психокорекційний процес ua
dc.title Позитивна дезінтеграція та вторинна інтеграція в контексті гармонізації принципу задоволення та принципу реальності суб’єкта (психодинамічний підхід) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу