ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Більченко, Є.В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2013-04-16T20:59:59Z | |
dc.date.available | 2013-04-16T20:59:59Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Більченко Є.В. Модель освіченої людини в контексті діалогу культур / Є.В. Більченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наукових праць] / ред. рада : В. П. Андрущенко (голова) ; М-во освіти і науки, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. – Вип. 22 (35). – С. 26-35 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2643 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена компаративному аналізу моделей освіченої людини у традиційних та інноваційних культурах. Головною концептуальною ідеєю роботи є виявлення співвідношення приписаного (монокультурного, групового) та сконструйованого (полікультурного, самісного) типів ідентичності в умовах опозиції Центру і Периферії як смислових домінант культури. На підставі даного порівняння здійснюється спроба моделювання сучасного зразка освіченості як атрибуту діалогічного суб’єкта. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article is devoted to the comparative analysis of the models of well educated man in traditional and innovational cultures. The main conceptual idea of the work is the research of the relationship between group, monocultural and polycultural, self-identity in the context of Centre-Periphery senses’ opposition. The attempt of the moderation of contemporary project of education as the attribute of dialogical subject is made on the base of this comparison. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | компаративний аналіз | ru_RU |
dc.subject | традиція | ru_RU |
dc.subject | інновація | ru_RU |
dc.subject | ідентичність | ru_RU |
dc.subject | Центр | ru_RU |
dc.subject | периферія | ru_RU |
dc.subject | діалогічний суб’єкт | ru_RU |
dc.subject | comparative analysis | ru_RU |
dc.subject | tradition | ru_RU |
dc.subject | innovation | ru_RU |
dc.subject | identity | ru_RU |
dc.subject | Centre | ru_RU |
dc.subject | Periphery | ru_RU |
dc.subject | dialogical subject | ru_RU |
dc.title | Модель освіченої людини в контексті діалогу культур | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |