Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Більченко, Є.В.
dc.date.accessioned 2013-04-16T20:59:59Z
dc.date.available 2013-04-16T20:59:59Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Більченко Є.В. Модель освіченої людини в контексті діалогу культур / Є.В. Більченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 7. Релігієзнавство. Культурологія. Філософія : [зб. наукових праць] / ред. рада : В. П. Андрущенко (голова) ; М-во освіти і науки, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2009. – Вип. 22 (35). – С. 26-35 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2643
dc.description.abstract Стаття присвячена компаративному аналізу моделей освіченої людини у традиційних та інноваційних культурах. Головною концептуальною ідеєю роботи є виявлення співвідношення приписаного (монокультурного, групового) та сконструйованого (полікультурного, самісного) типів ідентичності в умовах опозиції Центру і Периферії як смислових домінант культури. На підставі даного порівняння здійснюється спроба моделювання сучасного зразка освіченості як атрибуту діалогічного суб’єкта. ru_RU
dc.description.abstract The article is devoted to the comparative analysis of the models of well educated man in traditional and innovational cultures. The main conceptual idea of the work is the research of the relationship between group, monocultural and polycultural, self-identity in the context of Centre-Periphery senses’ opposition. The attempt of the moderation of contemporary project of education as the attribute of dialogical subject is made on the base of this comparison. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject компаративний аналіз ru_RU
dc.subject традиція ru_RU
dc.subject інновація ru_RU
dc.subject ідентичність ru_RU
dc.subject Центр ru_RU
dc.subject периферія ru_RU
dc.subject діалогічний суб’єкт ru_RU
dc.subject comparative analysis ru_RU
dc.subject tradition ru_RU
dc.subject innovation ru_RU
dc.subject identity ru_RU
dc.subject Centre ru_RU
dc.subject Periphery ru_RU
dc.subject dialogical subject ru_RU
dc.title Модель освіченої людини в контексті діалогу культур ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу