ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Андрущенко, В. П.![]() |
|
dc.contributor.author | Яценко, Т. С.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-11-12T08:48:24Z | |
dc.date.available | 2019-11-12T08:48:24Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Андрущенко, В. П. Философско-психологические проблемы методологии познания психики / В. П. Андрущенко, Т. С. Яценко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 36 (60). - С. 7-20. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26216 | |
dc.description.abstract | Стаття В. П. Андрущенка та Т. С. Яценко «Філософсько-психологічні проблеми методології пізнання психіки» презентує філософсько-психологічний погляд на проблему пізнання психіки в її цілісності і єдності сфер свідомого і несвідомого. Основний акцент зроблено на інтеграційно-дезінтеграційних процесах, що є наслідком суб’єктивності зінтегрованості психіки на хибних засадах, детермінованих системою психологічних захистів. Автори вводять нову класифікацію психологічних захистів в їх ситуативних та базальних виявах. Розкрито категорію «метадосвідного», «позадосвідного» як передумови базальних захистів, пов’язаних з онтологічним несвідомим та ін. Порушено проблему адекватності методів пізнання психіки в їх цілісності та здійснено порівняльний аналіз методології традиційного і психодинамічного підходів. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | цілісність психічного | ua |
dc.subject | єдність свідомого і несвідомого | ua |
dc.subject | свідоме | ua |
dc.subject | несвідоме | ua |
dc.subject | архетип | ua |
dc.subject | психологічні захисти | ua |
dc.subject | позадосвідне | ua |
dc.subject | метадосвідне | ua |
dc.subject | онтологічне несвідоме | ua |
dc.title | Философско-психологические проблемы методологии познания психики | ua |
dc.type | Article | ua |