Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Мотиваційно-комунікативна структура реклами: створення, редагування, ціннісна дія

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Марків, Олександра Тимофіївна
dc.date.accessioned 2019-11-01T09:04:23Z
dc.date.available 2019-11-01T09:04:23Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Марків, О. Т. Мотиваційно-комунікативна структура реклами : створення, редагування, ціннісна дія / О. Т. Марків // Материали за 10-а международна научна практична конференция «Бъдещите изследвания - 2014», 17-25 февруари, 2014. - София : «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2014. - Том 32 : Психология и социология. − С. 59-62. ua
dc.identifier.isbn 978-966-8736-05-6
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26119
dc.language.iso uk ua
dc.publisher София : «Бял ГРАД-БГ» ООД ua
dc.title Мотиваційно-комунікативна структура реклами: створення, редагування, ціннісна дія ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics