Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова
Мотиваційно-комунікативна структура реклами: створення, редагування, ціннісна дія
Увійти
українська
English
ISSN: 2310-8290
Головна сторінка DSpace
→
Факультети, інститути, підрозділи
→
Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
→
Наукові праці Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Мотиваційно-комунікативна структура реклами: створення, редагування, ціннісна дія
Марків, Олександра Тимофіївна
URI:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26119
Дата:
2014
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
Markiv_Motyv.pdf
Розмір:
234.1Kb
Формат:
PDF
Опис файла:
основна стаття, ...
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Наукові праці Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
Наукові праці Факультету української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
Посилання
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публікації
Автори
Назви
Ключові слова
Колекція
За датою публікації
Автори
Назви
Ключові слова
Мій профіль
Увійти
Зареєструватися
Статистика
Переглянути статистику використання