Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Медіаграмотність і культура здоров'я як необхідність освітнього простору (на прикладі студій іноземної мови і журналістики)

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марків, Олександра Тимофіївна
dc.contributor.author Зарівна, Оксана Тимофіївна
dc.date.accessioned 2019-10-28T12:42:32Z
dc.date.available 2019-10-28T12:42:32Z
dc.date.issued 2019-06
dc.identifier.citation Зарівна, О. Т. Медіаграмотність і культура здоров'я як необхідність освітнього простору (на прикладі студій іноземної мови і журналістики) / О. Т. Зарівна, О. Т. Марків // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія "Філологія" : науковий журнал. - Острог : Вид-во НаУОА, 2019. - Вип. 6 (74). - С. 168-171. ua
dc.identifier.issn 2519-2558
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26111
dc.description.abstract У статті порушено проблему впливу інформації на здоров’я молоді. Охарактеризовано і розкрито зміст понять «медіаграмотність» і «культура здоров’я» та обґрунтовано їхній взаємозв’язок. Визначено важливість медіаосвіти як засобу формування культури роботи з інформацією, а також психологічної стійкості, яка, своєю чергою, виражає здоров’я людей. Показано, як в університетському середовищі при навчанні іноземної мови та журналістики сформувати ці компетентності – культури роботи з інформацією, медіаетики та гурманного ставлення до інформації як ключових на шляху до професійного зростання. Перелічено навички, якими володіє медіаграмотна і здорова у соціально-психологічному плані людина. ua
dc.description.abstract The Internet stimulates revolutionary changes for obtaining knowledge in secondary and higher schools, serves as a means of mass knowledge and informal public education through media communications. Nowadays there is a lot of information and it is available for everybody . Unfortunately, we do not have a sufficient level of media literacy those skills and abilities that allow you to analyze, critically evaluate, filter what you have already read. Because of this, information can have a detrimental effect on our health, especially for students who often look for the special information on the Web for practical tasks or research, and at the same time finds information that is shocking, frightening, or has hidden manipulative content. But today without the Internet we cannot imagine our life. How to combine the benefits and prevent harm? Actually, this determines the relevance of our research. The article raises problem of the information influence on the young people health. The meaning of the concepts of «media literacy» and «culture of health» is characterized and their interconnection is examined. The importance of media education as an ability of forming a culture of work with information is determined. Learning foreign language and journalism in the university to form competencies such as the culture of working with information, mediaetics and attitude towards information as key to the professional growth is shown. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія» ua
dc.subject медіаграмотність ua
dc.subject медіаосвіта ua
dc.subject здоров’я ua
dc.subject інформація ua
dc.subject студентство ua
dc.subject англійська мова ua
dc.subject журналіст ua
dc.subject media literacy ua
dc.subject media education ua
dc.subject health ua
dc.subject information ua
dc.subject student ua
dc.subject English language ua
dc.subject journalist. ua
dc.subject.classification 37.017:316.77 ua
dc.title Медіаграмотність і культура здоров'я як необхідність освітнього простору (на прикладі студій іноземної мови і журналістики) ua
dc.title.alternative Media literacy and health culture as a necessity of educational space (on the example of foreign language studios and journalism) ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу