Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика дослідження індивідуальних стратегій саморегуляції функціональних станів студентів у процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дерябіна, О. А.
dc.date.accessioned 2019-10-23T14:22:55Z
dc.date.available 2019-10-23T14:22:55Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Дерябіна, О. А. Методика дослідження індивідуальних стратегій саморегуляції функціональних станів студентів у процесі професійної підготовки / О. А. Дерябіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 39 (63). – С. 181-186. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/26068
dc.description.abstract В статье описывается методика исследования характеристик индивидуальных стратегий саморегуляции функциональных состояний, определения типов индивидуальных стратегий, выявления их недостатков и преимуществ, обуславливающих их использование в различных жизненных ситуациях и в профессиональной деятельности. Сделан акцент на анализе понятия «стратегия», представлена структурная модель образования индивидуальных стратегий саморегуляции функциональных состояний. На основе разработанной автором системы определения индивидуальных стратегий саморегуляции функциональных состояний можно создать индивидуально-ориентированные программы обучения саморегуляции для того, чтобы повысить эффективность обучения методам саморегуляции. ua
dc.description.abstract In article described self-regulation functional conditions individual strategies research methodology, individual strategies type identification, facing their advantages and disadvantages, what stipulate their use in different life situations and professional activity. The analysis of concept “strategy” is emphasized, structure model of creation individual self-regulation strategies of functional conditions is adduced. On the basis of the author system of self-determination of the individual strategies of functional conditions can create individual-oriented training program of self-regulation in order to increase the effectiveness of training in self-regulation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.title Методика дослідження індивідуальних стратегій саморегуляції функціональних станів студентів у процесі професійної підготовки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу