Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боряк, О. В.
dc.date.accessioned 2019-10-17T11:00:32Z
dc.date.available 2019-10-17T11:00:32Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Боряк, О. В. Корекція просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки / О. В. Боряк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 13-17. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25969
dc.description.abstract У статті наданий ґрунтовний аналіз основних етапів наукового дослідження з розробки та впровадження експериментальної методики корекції просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки. Проведений автором аналіз літературних джерел, дав змогу визначити та обґрунтувати основні компоненти просодичної сторони мовлення. Надана характеристика рівнів розвитку компонентів просодичної сторони мовлення, зазначеної категорії дітей, складена за результатами констатувального етапу дослідження. Обґрунтована експериментальна методика формувального експерименту, наведені фінішні дані, отримані в результатів його проведення. ua
dc.description.abstract В статье дан анализ основных этапов проведения научного исследования разработки и внедрения экспериментальной методики коррекции просодической стороны речи у детей старшего дошкольного возраста с дизартрией средствами логопедической ритмики. Проведенный автором анализ литературных источников позволил выделить основные компоненты просодической стороны речи. Предоставлена характеристика уровней развития просодической стороны речи, составленная по результатам констатирующего этапа исследования. Обоснована экспериментальная методика формирующего эксперимента, наведены финишные данные исследования, полученные в результате его проведения. ua
dc.description.abstract In the article the analysis of the basic stages of lead through of scientific research of development and introduction of experimental method of correction of as component prosodic speech side of speech is given for the children of senior preschool age with dizartriya by facilities of speech therapy rhythmic. The analysis of literary sources conducted an author allowed to select basic component prosodic speech. Description of levels of development of component prosodic speech is given, got as a result of lead through of the establishing stage. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компоненті просодичної сторони мовлення ua
dc.subject діти старшого дошкільного віку з дизартрією ua
dc.subject логопедична ритміка ua
dc.subject компоненты просодической стороны речи ua
dc.subject дети старшего дошкольного возраста с дизартрией ua
dc.subject логопедическая ритмика ua
dc.subject component prosodic speech ua
dc.subject children of senior preschool age with dizartriya ua
dc.subject speech therapy rhythmic ua
dc.subject.classification 376.1-056.264:801.6-053.4:616.89-008.434.3 ua
dc.title Корекція просодичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами логопедичної ритміки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу