У статті підкреслюється важливість попередження порушень читання і письма у дітей дошкільного віку, що впливає на подальший розвиток: «дитина-підліток-дорослий». Представлений матеріал актуальний у використанні в практичній діяльності. Його застосування дозволяє дітям з недорозвиненням мовлення правильно вимовляти і розрізняти всі фонеми рідної мови, оволодіти грамотою ще до шкільного навчання.
В статье подчеркивается важность предупреждения нарушений чтения и письма у детей дошкольного возраста, что влияет на дальнейшее развитие: «ребенок-подросток-взрослый». Представленный материал актуален в использовании в практической деятельности. Его применение позволяет детям с недоразвитием речи правильно произносить и различать все фонемы родного языка, овладеть грамотой еще до школьного обучения.
The article stresses the importance of preventing violations of reading and writing in preschool children, which affects the further development of "child-adolescent-adult." The material presented is relevant to use in practice. Its application allows children with hypoplasia of speech correctly pronounce and differentiate between all the phonemes of their native language, to master literacy before schooling.