За результатами обстеження дитини в психолого-педагогічної комісії адміністрація школи і батьки отримують рекомендації щодо зміни умов навчання, поліпшенню ситуації розвитку дитини, з корекції проблем навчання та адаптації. У даній статті описані основні та значущі завдання, які необхідно вирішувати на благо дитини з вадами мовлення.
По результатам обследования ребенка в психолого-педагогической комиссии администрация школы и родители получают рекомендации по изменению условий обучения, улучшению ситуации развития ребенка, по коррекции проблем обучения и адаптации. В данной статье описаны самые основные и значимые задачи, которые необходимо решать для благо ребенка с нарушениями речи.
According to a survey of child psycho-pedagogical commission the school administration and parents receive recommendations for changing the learning environment, improving the situation of child development, for the correction of problems learning and adaptation. This article describes the most basic and important tasks that must be addressed for the benefit of children with speech disorders.