У статті розглядаються порушення мовленнєвої комунікації у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення. Аналіз літератури і результатів дослідження дозволив зробити висновок про те, що подолання порушених мовленнєвих компонентів мовлення не забезпечує освоєння дитиною без спеціально спрямованого впливу.
В статье рассматриваются нарушения речевой коммуникации у детей старшего дошкольного возраста с общим недоразвитием речи. Анализ литературы и рзультатов исследования позволил сделать вывод о том, что преодоление нарушений языковых компонентов речи не обеспечивает освоение ребенком без специально направленного воздействия.
In the article violations of vocal communication are examined for the children of senior preschool age with the general excalation of speech. The analysis of literature and results research allowed to draw conclusion that overcoming of violations of linguistic components of speech is not provided by mastering a child without the specially directed influence.