ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лебедева, И. Н. | |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T07:25:14Z | |
dc.date.available | 2019-10-16T07:25:14Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Лебедева, И. Н. Развитие связной речи дошкольников: модель обучения рассказыванию по картине / И. Н. Лебедева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 122-124. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25943 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуті питання вивчення зв'язного мовлення; особливості зв'язного мовлення дошкільників із затримкою психічного розвитку та загальним недорозвиненням мовлення, визначено теоретичні підходи до розвитку зв'язного мовлення дошкільників. Представлена модель навчання дошкільнят розповіді за картиною. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены вопросы изучения связной речи; особенности связной речи дошкольников с задержкой психического развития и общим недоразвитием речи, определены теоретические подходы к развитию связной речи дошкольников. Представлена модель обучения дошкольников рассказыванию по картине. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the issues of connected speech study, as well as characteristics of connected speech of preschool children with mental retardation and general speech underdevelopment; theoretical approaches to the development of connected speech of preschool children have been determined. The learning model regarding picture narration for children of preschool age has been presented. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | мовна діяльність | ua |
dc.subject | текст | ua |
dc.subject | знак | ua |
dc.subject | картина | ua |
dc.subject | розповідь по картині | ua |
dc.subject | затримка психічного розвитку | ua |
dc.subject | загальне недорозвинення мови | ua |
dc.subject | речевая деятельность | ua |
dc.subject | текст | ua |
dc.subject | знак | ua |
dc.subject | картина | ua |
dc.subject | рассказывание по картине | ua |
dc.subject | задержка психического развития | ua |
dc.subject | общее недоразвитие речи | ua |
dc.subject | speech activity | ua |
dc.subject | text | ua |
dc.subject | symbol | ua |
dc.subject | picture | ua |
dc.subject | picture narration | ua |
dc.subject | mental retardation | ua |
dc.subject | general speech underdevelopment | ua |
dc.subject.classification | 376.36:373.2 | ua |
dc.title | Развитие связной речи дошкольников: модель обучения рассказыванию по картине | ua |
dc.type | Article | ua |