ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Махукова, Т. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-10-15T13:17:59Z | |
dc.date.available | 2019-10-15T13:17:59Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Махукова, Т. В. Формування первинних уявлень та узагальнень щодо експресивно-характеризуючого значення фразеологізмів у молодших школярів з ТПМ в системі корекційної роботи з розвитку культури спілкування / Т. В. Махукова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 165-170. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25929 | |
dc.description.abstract | В статті представлено діяльністний аспект формування узагальнень щодо експресивнохарактеризуючого значення фразеологізмів на прикладі роботи з виявлення смислових відношень між компонентами текстового повідомлення та аналізу мовних засобів дітьми молодшого шкільного віку з ТПМ. | ua |
dc.description.abstract | В статье представлен деятельностный аспект формирования обобщений относительно экспрессивно-характеризующего значения фразеологизмов на примере работы по выявлению смысловых отношений между компонентами текстового сообщения и анализа языковых средств детьми младшего школьного возраста с ТНР. | ua |
dc.description.abstract | This article presents an activity aspect of forming generalizations referring to expressively -characterizing values of phraseologisms on the example of work on identifying semantic relations between components of a text message, and the analysis of linguistic means by children of primary school age with severe speach disorders. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | смислове ядро тексту | ua |
dc.subject | орієнтування в структурно-логічних компонентах комунікативної ситуації | ua |
dc.subject | дії виокремлення мовного засобу | ua |
dc.subject | значення фразеологізму | ua |
dc.subject | смысловое ядро текста | ua |
dc.subject | ориентировка в структурно-логических компонентах коммуникативной ситуации | ua |
dc.subject | действия вычленения языкового средства | ua |
dc.subject | значение фразеологизма | ua |
dc.subject | semantic core of the text | ua |
dc.subject | the orientation in the structural and logical components of a communicative situation | ua |
dc.subject | the isolation of the language means | ua |
dc.subject | the value of a phraseological unit | ua |
dc.subject.classification | 376.36 | ua |
dc.title | Формування первинних уявлень та узагальнень щодо експресивно-характеризуючого значення фразеологізмів у молодших школярів з ТПМ в системі корекційної роботи з розвитку культури спілкування | ua |
dc.type | Article | ua |