ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Назарова, О. C.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2019-10-15T10:26:51Z | |
dc.date.available | 2019-10-15T10:26:51Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Назарова, О. C. Значение компьютерных презентаций в работе учителя-логопеда / О. C. Назарова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 176-180. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25910 | |
dc.description.abstract | Стаття розкриває актуальність використання мультимедійних презентацій у роботі вчителялогопеда. У ній освітлені питання варіативності використання презентацій на різних етапах роботи вчителя-логопеда і основні вимоги до створення мультимедійних презентацій. | ua |
dc.description.abstract | Статья раскрывает актуальность использования мультимедийных презентаций в работе учителялогопеда. В ней освещены вопросы вариативности использования презентаций на разных этапах работы учителя-логопеда и основные требования к созданию мультимедийных презентаций. | ua |
dc.description.abstract | The article exposes actuality of the use of multimedia presentations in-process speech teacher-therapist. In it the questions of variantness of the use of presentations on the different stages of work of speech teacher-therapist and the basic requirements are lighted up to creation of multimedia presentations. | ua |
dc.language.iso | ru | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | інфрмаційні комп'ютерні технології | ua |
dc.subject | дитина з порушеннями мовлення | ua |
dc.subject | мультимедійні презентації | ua |
dc.subject | інформаційна ємність | ua |
dc.subject | компактність | ua |
dc.subject | доступність | ua |
dc.subject | наочність | ua |
dc.subject | розвиток артикуляційної моторики | ua |
dc.subject | розвиток мовленнєвих процесів | ua |
dc.subject | инфрмационные компьютерные технологии | ua |
dc.subject | ребенок с нарушениями речи | ua |
dc.subject | мультимедийные презентации | ua |
dc.subject | информационная емкость | ua |
dc.subject | компактность | ua |
dc.subject | доступность | ua |
dc.subject | наглядность | ua |
dc.subject | развитие артикуляционной моторики | ua |
dc.subject | развитие речевых процессов | ua |
dc.subject | infrmacionnye computer technologies | ua |
dc.subject | child with allolalias | ua |
dc.subject | multimedia presentations | ua |
dc.subject | informative capacity | ua |
dc.subject | compactness, availability | ua |
dc.subject | evidentness | ua |
dc.subject | ravitie of articulatory motoriki | ua |
dc.subject | ravitie of vocal processes | ua |
dc.subject.classification | 376.36:004.5 | ua |
dc.title | Значение компьютерных презентаций в работе учителя-логопеда | ua |
dc.type | Article | ua |