У статті розглядається використання міждисциплінарної оцінки розвитку дитини раннього віку з фактором ризику в мовному розвитку в умовах Центру раннього втручання. Відзначаються основні цілі оціночних методик. Розвиток позитивних та ефективних відносин між сім'єю і фахівцями Служби виділяється, як найбільш важлива частина міждисциплінарного підходу.
В статье рассматривается использование междисциплинарной оценки развития ребенка раннего возраста с фактором риска в речевом развитии в условиях Центра раннего вмешательства. Отмечаются основные цели оценочных методик. Развитие позитивных и эффективных отношений между семьей и специалистами Службы выделяется, как наиболее важная часть междисциплинарного подхода.
The use of an interdisciplinary assessment of the young child with a risk factor in language development in the early intervention center considered in the article. There have been noted major goals of evaluation methods. The development of positive and effective relationships between families and professionals services stands out as the most important part of a multidisciplinary approach.