Publication:
Диагностика нарушений речевого развития детей раннего и младшего дошкольного возраста: мультидисциплинарный аспект

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Чистобаева, А. Ю.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Автор розглядає можливості міждисциплінарного підходу і моделювання як основного системологічного методу аналізу результатів діагностики розвитку мовлення, що, у свою чергу, дає змогу переглянути загальні слова шаблони незрілості.
Автор рассматривает возможности междисциплинарного подхода и моделирования как основного системологического метода при анализе диагностических результатов изучения речевого развития, что, в свою очередь, позволит увидеть общие закономерности речевого недоразвития.
The author looks at the possibility of an interdisciplinary approach and modelling as the main sistemologičeskogo method in the analysis of diagnostic results of speech development, which in turn allows you to view general speech patterns of immaturity.

Description

Keywords

порушення розвитку мовлення, міждисциплінарних аспект, діти раннього і дошкільного віку, нарушения речевого развития, мультидисциплинарный аспект, дети раннего и младшего дошкольного возраста, violations of speech development, multidisciplinary aspect, children of early and preschool age

Citation

Чистобаева, А. Ю. Диагностика нарушений речевого развития детей раннего и младшего дошкольного возраста : мультидисциплинарный аспект / А. Ю. Чистобаева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 281-284.

Collections

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By