Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика формування складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Швалюк, Т. М.
dc.date.accessioned 2019-10-09T10:38:24Z
dc.date.available 2019-10-09T10:38:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Швалюк, Т. М. Методика формування складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Т. М. Швалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 18. - С. 284-288. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25878
dc.description.abstract У статті визначено основні завдання означеної проблеми, висвітлено науково-методично обґрунтовану поетапну методику формування складносурядних, складнопідрядних багатокомпонентних речень, складних синтаксичних конструкцій із різними видами зв’язку у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Подана система логопедичної роботи з формування синтаксичної сторони мовлення побудована відповідно до завдань та змісту кожного етапу навчання. Проаналізовано та узагальнено результати формувального експерименту. ua
dc.description.abstract В статье раскрыты основные задачи даной проблемы, описана научно-методически обоснованная поэтапная методика формирования сложносочиненных, сложноподчиненных многокомпонентных предложений, сложных синтаксических конструкций с разными видами связи у детей старшего дошкольного возраста с тяжелыми нарушениями речи. Даная система логопедической работы по формированию синтаксической стороны речи построена в соответствии с заданиями и содержанием каждого етапа обучения. Проанализированы результаты формирующего эксперимента. ua
dc.description.abstract The article is devoted to fundamental tasks of this problem; light up to scientific methodical substantiated methods of forming the complex multicomponent sentences and compound multicomponent sentences, the complex syntactical constructions with different kinds of connection of preschool age children with heavy speech infringements. The system of logopedics speech tasks with the syntactical formulation side of speech, which is constructed according to demands of correction education and studies program of preschool age children with speech disorders, to tasks and content of every stage of studies are represented in the article. The article has analyzed and generalized the results of forming experiment. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject тяжкі порушення мовлення ua
dc.subject складносурядні, складнопідрядні багатокомпонентні речення ua
dc.subject складні синтаксичні конструкції ua
dc.subject тяжелые нарушения речи ua
dc.subject сложносочиненные, сложноподчиненные многокомпонентные предложения ua
dc.subject сложные синтаксические конструкции ua
dc.subject hard speech infringements ua
dc.subject complex multicomponent sentence ua
dc.subject compound multicomponent sentence ua
dc.subject the complex syntactical construction ua
dc.subject.classification 376.36-053.4:811.161.2’367 ua
dc.title Методика формування складних синтаксичних конструкцій у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу