Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Витоки і зміст концепції пансофічної освіти Яна Амоса Коменського

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новосад, В. П.
dc.date.accessioned 2019-10-02T10:00:47Z
dc.date.available 2019-10-02T10:00:47Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Новосад, В. П. Витоки і зміст концепції пансофічної освіти Яна Амоса Коменського / В. П. Новосад // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 26 (36). - С. 63-67. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25733
dc.description.abstract В статті розглядається, розроблена великим чеським педагогом Яном Амосом Коменським, концепція пансофічної освіти, головна ідея якої – цілісність та системність знань, а також інтеграція змісту освіти. Розкрито суть поняття "пансофія", а також зміст та витоки концепції "всезагальної мудрості". Проаналізовано тринітарну структуру сучасного пансофічного знання, а також розкрито її значення для розв’язання актуальних питань сучасної педагогіки. Виокремлено основні елементи та напрями, які в розумінні мислителя включає в себе поняття «пансофія». ua
dc.description.abstract The article is devoted to the sophisticated ideas of Jan Amos Kamenskii. These are ideas of pansophic education. The great teacher and thinker Jan Amos Kamenskii considers "pansophiya" as a driving power. Cognition of "pansophiya" gives us a reliable key to the gate of universal education. It must be stressed that the main idea of the concept of "pansophiya" is integrity and system of knowledge and also integration of educational content. The author of the article exposes the notion of ‘Pansophiya’ as well as the content and origins of the concept of "uniwersal wisdom". The emphasis has been placed on trinitarian structure of modern pansophic education. Also revealed its importance for solving urgent problems of modern pedagogy. Furthemore, basic elements and directions that a concept "pansophiya" includes are distinguished. Komenskii stresses that one person cannot be prominent in all spheres of knowledge, but he is assured that anyone can be ‘good enough’ (to know enough) to become a deserving specialist in a "narrow" field. ua
dc.description.abstract В статье рассматривается, разработанная великим чешским педагогом Яном Амоса Коменского, концепция пансофического образования, главная идея которой – целостность и системность знаний, а также интеграция содержания образования. Раскрыта суть понятия "Пансофия", а также содержание и истоки концепции "всеобщей мудрости". Проанализировано тринитарную структуру современного пансофического знания, а также раскрыто его значение для решения актуальных вопросов современной педагогики. Выделены основные элементы и направления, которые в понимании мыслителя включает в себя понятие "Пансофия". ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject ідея "всезагальної мудрості" ua
dc.subject пансофія ua
dc.subject пансофічна школа ua
dc.subject гуманістичні погляди ua
dc.subject тринітарність пансофічного знання ua
dc.subject the idea of "universal wisdom" ua
dc.subject pansophiya ua
dc.subject pansophic school ua
dc.subject humanistic views ua
dc.subject trinitarianism of pansophic knowledge ua
dc.subject идея "всеобщей мудрости" ua
dc.subject пансофия ua
dc.subject пансофическая школа ua
dc.subject гуманистические взгляды ua
dc.subject тринитарнисть пансофического знания ua
dc.subject.classification 37 (437.3) (091) ua
dc.title Витоки і зміст концепції пансофічної освіти Яна Амоса Коменського ua
dc.title.alternative The idea of pansophic education of Jan Amos Kamenskii ua
dc.title.alternative Истоки и смысл концепции пансофического образования Яна Амоса Коменского ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу