Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сидоренко, В. В.
dc.date.accessioned 2019-10-02T09:05:50Z
dc.date.available 2019-10-02T09:05:50Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Сидоренко, В. В. Акмеологічні технології в освіті дорослих / В. В. Сидоренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість вчителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 26 (36). - С. 38-42. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25728
dc.description.abstract Стаття продовжує цикл публікацій автора, присвячений розробленню технології науково-методичного супроводу професіогенезу педагогічних працівників у системі післядипломної освіти. Здійснено експлікацію базових понять «професіогенез педагогічних працівників», «технологія навчання дорослих», «акмеологічні технології», «акмеограма».Описано акмеологічні технології неперервного професійного розвитку педагогічних працівників протягом міжкурсового періоду. Розглянуто акмеограмуяк засіб стимулювання й перманентного моніторингу акмединаміки педагогічної майстерності, що уможливлює формування спеціаліста інформаційного суспільства як суб’єкта власного самовдосконалення до рівня найвищих професійних досягнень. ua
dc.description.abstract This article continues the series of publications of the author, devoted to the development of technology scientific and methodological support professional development teaching staff at post-graduate education. Done explication of the basic concepts of «pedagogical profesiohenez», «adult learning technology», «acmeological technology», «akmeohrama». Acmeological studied technology of continuous professional development of teachers throughout mizhkursovoho period, aimed at providing personal and professional skills as a subject specialist vocational and educational activities, the development of its internal capacity, adaptive capacity, the search for effective ways professional development individual educational trajectory fulfillment at professional and personal acme. Acmeological technology in adult education grounded as a factor improving the quality and efficiency of post-graduate education, increase in demand for educational services, changing motivational readiness and ability of teaching staff to lifelong learning. Among the educational technologies acmeological professional development considered acmeological design acmeological analysis, acmeological examination, akmetektonichnyy analysis, acmeological modeling, drafting akmeohramu, trainings acmeological. Akmeohramu defined as a means to stimulate and permanent monitoring acme speakers pedagogical skill that enables the formation of specialist information society as the subject of his own self to the highest level of professional achievement. The comparative analysis akmeohramy professiogram and the professional development of teachers. The variant akmeohramu, including analysis of types of professional and educational activities, its purpose, motive, means, structure, functions, algorithms, operations and transactions acmeological description invariants of subjective characteristics of professional and educational activities in its qualities. ua
dc.description.abstract Статья продолжает цикл публикаций автора, посвященный разработке технологии научно-методического сопровождения профессиогенезиса педагогических работников в системе последипломного образования. Осуществляется экспликация базовых понятий «профессиогенез педагогических работников», «технология обучения взрослых», «акмеологические технологии», «акмеограма». Описаны акмеологические технологии непрерывного профессионального развития педагогов в течение межкурсового периода.Рассматривается акмеограма как средство стимулирования и перманентного мониторинга акмединамики педагогического мастерства, что способствует формированию специалиста информационного общества как субъекта собственного самосовершенствования до уровня высоких профессиональных достижений. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject освіта дорослих ua
dc.subject система післядипломної педагогічної освіти ua
dc.subject педагогічний професіогенез ua
dc.subject науковометодичний супровід ua
dc.subject диференційований акмеологічний простір ua
dc.subject міжкурсовий період ua
dc.subject акмеограма ua
dc.subject індивідуальна освітня траєкторія ua
dc.subject акмеологічні технології ua
dc.subject самотрансценденція ua
dc.subject adult education ua
dc.subject postgraduate education system ua
dc.subject teaching profesiohenez ua
dc.subject scientific and methodological support ua
dc.subject differentiated acmeological space ua
dc.subject mizhkursovyy period akmeohrama ua
dc.subject individual educational trajectory ua
dc.subject acmeological technology ua
dc.subject self-transcendence ua
dc.subject образование взрослых ua
dc.subject система последипломного педагогического образования ua
dc.subject педагогический профессиогенез ua
dc.subject научно-методическое сопровождение ua
dc.subject дифференцированное акмеологическое пространство ua
dc.subject межкурсовой период ua
dc.subject акмеограма ua
dc.subject индивидуальная образовательная траектория ua
dc.subject акмеологические технологии ua
dc.subject самотрансценденция ua
dc.subject.classification 37.011.3-051:005.336.5:37.091.12:005.963 ua
dc.title Акмеологічні технології в освіті дорослих ua
dc.title.alternative Akmeological technologies in adult education ua
dc.title.alternative Акмеологические технологии в образовании взрослых ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу