У статті розкрито проблему виховання професійної честі у студентів-майбутніх учителів. Проаналізовано даний феномен через розкриття змісту понять «професія», «професійна ідентифікація». На основі аналізу функцій ціннісного ставлення змоделювано структуру професійної честі учителя, у якій виокремлено когнітивний, емоційноціннісний та діяльнісний компоненти.
The article reveals problems of education professional honor students-future teachers. Analyzed this phenomenon through the revelation of the content of the concepts "profession", "professional identification". Based on the analysis of features of value relations - modelovani the structure of the professional honour of the teachers in which selected cognitive, emotional-valuable and activity components.
В статье раскрыты проблемы воспитания профессиональной чести у студентов-будущих учителей. Проанализировано данный феномен через раскрытие содержания понятий «профессия», «профессиональная идентификация». На основе анализа функций ценностного отношения – подана структура профессиональной чести учителя, в которой выделены когнитивный, эмоционально-ценностный и деятельностный компоненты.