Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Готовність майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів у процесі інноваційної педагогічної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Царук, В. П.
dc.date.accessioned 2019-09-19T12:52:15Z
dc.date.available 2019-09-19T12:52:15Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Царук, В. П. Готовність майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів у процесі інноваційної педагогічної діяльності / В. П. Царук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. - Вип. 5 (113). - С. 173-176. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25585
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретико-методичні основи формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів у процесі інноваційної педагогічної діяльності. Розкрито основні підходи трактування «готовність». Окреслені види готовності майбутнього вчителя фізичної культури до інноваційної педагогічної діяльності. Визначені складові готовності до інноваційної педагогічної діяльності. Висвітлюються окремі критерії готовності майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів. Визначено, що педагогічний процес фізкультурної освіти може визначатися як науково керований процес, який ставить за мету досягнення високого рівня професійної готовності майбутніх вчителів фізичної культури до виконання функцій навчання, виховання і розвитку учнів і пропаганди здорового способу життя в процесі інноваційної педагогічної діяльності. ua
dc.description.abstract The article deals with the theoretical and methodological foundations of forming the readiness of future teachers of physical culture for the upbringing of a healthy lifestyle of junior pupils in the process of innovative pedagogical activity. The basic approaches of treatment "readiness" are revealed. The types of readiness of the future teacher of physical culture for innovative pedagogical activity are outlined. The components of readiness for innovative pedagogical activity are determined. Some criteria for the readiness of future teachers of physical culture for upbringing healthy lifestyles of younger pupils are highlighted. Formation of readiness for future physical education teachers to promote healthy lifestyles is one of the topical problems of the present, as readiness for propaganda implies awareness of the importance and value of health. The readiness of the teacher of physical culture to promote healthy lifestyles is characterized as a holistic sustainable form, which contains a complex of personal and professional qualities and a system of knowledge, skills and skills necessary for professional activities aimed at promoting a healthy lifestyle ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject готовність ua
dc.subject молодший шкільний вік ua
dc.subject здоровий спосіб життя ua
dc.subject інноваційна педагогічна діяльність ua
dc.subject readiness ua
dc.subject junior school age ua
dc.subject healthy lifestyle ua
dc.subject innovative pedagogical activity ua
dc.title Готовність майбутніх учителів фізичної культури до виховання здорового способу життя молодших школярів у процесі інноваційної педагогічної діяльності ua
dc.title.alternative The readiness of future teachers of physical culture for the upbringing of a healthy lifestyle of junior pupils in the process of innovative teaching activities ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу