Аналіз теорії та практики фізичного виховання та профільної фізичної підготовки у закладах вищої освіти
України показує, що засоби фізичної культури і спорту розглядаються з точки зору підвищення індивідуального рівня
фізичної підготовленості та фізичного розвитку студентів у процесі фізичного виховання.
Аеробна гімнастика включає в себе комплекс дозованих фізичних вправ, які виконуються з різною величиною
фізичного навантаження та швидкістю виконання рухів. При виконанні комплексів гімнастичних вправ та тренувальних
режимів, створюється піднесений психоемоційний стан людини завдяки присутності музичного супроводу на занятті.
Це дозволяє пришвидшити процеси метаболізму, засвоєння кисню в організмі, активізувати роботу центральної
нервової системи. Все це сприяє ефективному відновленню психофізіологічних ресурсів організму, швидкій утилізації
психологічної втоми, підвищенню загальної та професійної працездатності людини. Раціонально організовані заняття з
елементами профільної фізичної підготовки студентів здатні забезпечити не лише високий рівень їх фізичного
розвитку та фізичної підготовленості, а й суттєво вплинути на розвиток та вдосконалення їхньої психофізіологічної
природи, від рівня розвитку якої залежить готовність до виконання професійних обов’язків майбутніх лікарів ветеринарної медицини.
Analysis of the theory and
practice of physical education and profile physical training in institutions of higher education of Ukraine shows that the means of
physical culture and sports are considered in terms of increasing the individual level of physical fitness and physical development of
students in the process of physical education.
Aerobic gymnastics includes a set of dosed physical exercises that are performed with varying amounts of physical
activity and speed of execution of movements. When performing complexes of gymnastic exercises and training regimes, the
elevated psychoemotional state of a person is created due to the presence of musical accompaniment at the lesson. This allows you
to accelerate the processes of metabolism, assimilation of oxygen in the body, activate the work of the central nervous system. All
this contributes to the effective restoration of the psychophysiological resources of the body, the rapid utilization of psychological
fatigue, improving the general and professional ability of a person. Rationally organized classes with the elements of profile physical
training of students can provide not only a high level of their physical development and physical preparedness, but also significantly
affect the development and improvement of their psychophysiological nature, the level of development of which depends on the
readiness for the professional duties of future veterinarians doctors.