Автор статті зазначає, що проблеми комплексного формування професійної психофізичної компетентності
студентів під час фізичного виховання, яка забезпечує необхідний рівень адаптації, зміцнення здоров’я і розвиток
професійної психофізичної компетентності студентів, є актуальною. Найактуальнішим у цьому питання, на думку
автора, є визначення ефективної діагностичної методики оцінки фізичної підготовленості майбутніх фахівців медичних
спеціальностей. Використання системи тестування дало можливість індивідуально діагностувати параметри фізичної
підготовленості студентів та контролювати ефективність фізичного виховання в процесі їх ППФП.
The author notes that the problems of complex formation of professional
psychophysical competence of students during physical education, which provides the necessary level of adaptation, health
promotion and development of professional psychophysical competence of students, is relevant. According to the author, the most
relevant issue in this respect is the definition of an effective diagnostic methodology for assessing the physical fitness of future
medical specialists. Using the testing system made it possible to individually diagnose the parameters of physical fitness of students
and monitor the effectiveness of physical education in the process of their professional-applied physical training.