Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Обгрунтування методики професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних закладів, побудованої на змісті програми зі стренфлексу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петришин, О. В.
dc.date.accessioned 2019-09-12T13:58:59Z
dc.date.available 2019-09-12T13:58:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Петришин, О. В. Обгрунтування методики професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних закладів, побудованої на змісті програми зі стренфлексу / О. В. Петришин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 4 (112). – С. 113-118. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25469
dc.description.abstract У статті запропоновано структуру розробки авторської програми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищої медичної установи, засновану на поліпшенні змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх лікарів за допомогою силових видів спорту на прикладі фітнес-багатоборства «стренфлекс»; визначено умови, яких необхідно дотримуватися розробникам програм по стренфлексу в змісті професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних вузів в процесі їх учбової діяльності, разом з традиційними (футбол, волейбол, баскетбол), новаторськими формами спортивно-ігрової діяльності (міні-футбол, настільний теніс, гандбол, бейсбол). ua
dc.description.abstract The article by proposed a structure for developing the author's program of professional-applied physical preparation of students of a higher medical institution based on improving the content of professional-applied physical preparation of future doctors with the help of power sports on the example of the fitness allaround «strenflex»; Certainly the conditions that must be followed by the developers of strenflex programs in the content of professional-applied physical preparation of medical students in their educational activities, along with traditional (football, volleyball, basketball), innovative forms of sports and gaming activities (mini-football, table tennis , handball, baseball).The purpose of the study is to provide a theoretical substantiation of the possibilities of Strenflex regarding the formation of professional psychophysical qualities and the development of methodological recommendations for the adaptation of the existing curriculum for strenflex for students - future medical professionals. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject навчально-виховний процес ua
dc.subject умови розробки інноваційної програми ua
dc.subject професійно-прикладна фізична підготовка ua
dc.subject фізична підготовленість ua
dc.subject силові якості ua
dc.subject фітнес-багатоборство ua
dc.subject стренфлекс ua
dc.subject студенти ua
dc.subject educational process ua
dc.subject conditions of development of the innovation program ua
dc.subject professional-applied physical preparation ua
dc.subject physical preparedness ua
dc.subject power quality ua
dc.subject fitness all-around ua
dc.subject strenflex ua
dc.subject students ua
dc.subject.classification 796.412:796.015.2 ua
dc.title Обгрунтування методики професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних закладів, побудованої на змісті програми зі стренфлексу ua
dc.title.alternative Justification of the methodology of professional-applied physical preparation of students of medical institutions based on the content of the Strenflex program ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу