Зараз накопичено багато наукової інформації про закономірності впливу гігієнічних основ фізичної підготовки на функціональний стан різних систем організма а також на рівень фізичної підготовленості тих, хто займається. Як відомо, фізична підготовленість дозволяє реально підійти до ефективного керування та до всебічного розвитку нового фахівця. Необхідно відмітити те, що актуальність визначеного питання дослідження визначається суспільним запитом
стосовно підвищення ефективності підготовки до майбутньої професійної діяльності. При теоретичному обгрунтуванні питання використовуються такі методи як: теоретичний аналіз, порівняння, узагальнення, педагогічні спостереження, опитування, анкетування. Також розкривається значення
гігієнічних основ фізичної підготовки.
В настоящее время накоплено немало научной информации про закономерности влияния гигиенических основ физической подготовки на функциональное состояние различных систем организма а также на уровень физической подготовленности занимающихся. Как известно, физическая подготовленность позволяет реально подойти к эффективному управлению и ко всемерному развитию нового специалиста. Необходимо отметить, что актуальность отмеченного вопроса исследования определяется общественным запросом что касается повышения эффективности подготовки к будущей профессиональной деятельности. При теоретическом обосновании вопроса применяются такие методы как: теоретический анализ, сравнение, обобщение, педагогические наблюдения, опросы, анкетирование. Также раскрывается значение гигиенических основ физической подготовки.
At present a lot of scientific information about pecularities of influence of hygienic bases of physical preparing on functional state of various systems of an organism as well as on a
level of physical preparing of training people are obtained. It is known that physical preparing permits really to control effectively and to develop a new specialist. It is necessary to note that an actuality of certain question at consideration is determined with the help of social demand as concerned to increasing an effectiveness of preparing to future professional activities. When theoretical grounding of the question such methods are applied: a theoretical analysis, a comparison, a generalization, pedagogical observations, asking, questionnaire.