Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фініков, Т.
dc.date.accessioned 2013-04-01T23:34:59Z
dc.date.available 2013-04-01T23:34:59Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Фініков Т. "Управлінська міфологія" в сучасних підходах до аналізу освіти / Т. Фініков // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 221-232 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2543
dc.description.abstract У статті розглядаються основні вади сучасних підходів до феномену освіти, які використовують системну методологію. Зокрема критично аналізу­ється зведення "системи" до абстрактної організації, а проблеми управління вищої освіти — до адміністративного менедж­менту. Стверджується, що ця група підходів спирається на усталену "управ­лінську міфологію", яка відображає ідеологію та світоглядні стереоти­пи бюрократичного апарату, але подається як новітні розробки на ос­нові апарату системного підходу. В контексті засилля таких "управ­ лінських" догм доводиться нагальна потреба в філософській рефлексії над застосуванням понять "системи", "організації", "управління" сто­совно такого складного об'єкта, як "освіта". ru_RU
dc.description.abstract The basic defects of contemporary approaches to a phenomenon of education which use system methodology are considered. The reducing of notion 'system' to the abstract organization, and the problem of management of higher education — to administrative management is critically analyzed in the given paper. It is affirmed, that the given group of approaches are based on the settled 'administrative mythology', which displays ideology and outlook stereotypes of the bureaucratic machinery, but presents as the newest development on the basis of the system approach. In a context of dominance of such 'administrative' dogmas the urgent need for a philosophical reflection of the concepts 'system', 'organization', 'management' and their application to such complex object as 'education' is proved. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject феномен освіти ru_RU
dc.subject управління вищої освіти ru_RU
dc.subject управ­лінська міфологія ru_RU
dc.subject phenomenon of education ru_RU
dc.subject management of higher education ru_RU
dc.subject administrative mythology ru_RU
dc.title "Управлінська міфологія" в сучасних підходах до аналізу освіти ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу