У статті наголошується про потребу комплексного підходу до підвищення ефективності процесу професійно-прикладної фізичної підготовки студентів музичних спеціальностей та визначення особистісних передумов розробки теоретико-методичних засад професійно-прикладної фізичної підготовки студентів музичних спеціальностей. Особливості професійно зорієнтованої фізичної підготовки студентів спеціальності «Музичне мистецтво» обумовлюються специфікою прояву фізичних якостей, складних механізмів робочих рухів музикантів. Вивчення структури і змісту виконавської діяльності та складних механізмів робочих рухів музикантів актуальна в аспекті необхідності підвищення професійної спрямованості фізичного виховання студентів. Проаналізовано руховий режим студентів музичних спеціальностей, розглянуто характер відповідей студентів на питання щодо раціонально необхідної тривалості гри на інструменті, питання щодо збереження тонких ігрових відчуттів, високого ступеня концентрації уваги, фізичної і розумової активності. Серед передумов було окреслено потребу залучення студентів до активного фізичного вдосконалення. Рекомендації по вдосконаленню процесу фізичного виховання студентів музичних спеціальностей повинні носити прикладний характер з урахуванням особливостей майбутньої професійної діяльності та умов її виконання, серед яких особливості збереження необхідного статодинамичного режиму.
The article emphasizes the need for a comprehensive approach to improving the efficiency of the process of professional and applied physical training of students of musical professions and the definition of personal preconditions for the development of theoretical and methodical principles of professional and applied physical training of students of musical specialties. The features of professionally oriented physical training of students of the specialty "Music Art" are determined by the specifics the manifestation of physical qualities, complex mechanisms of working movements of musicians. The study of the structure and content of the performance and complex mechanisms of the working movements of musicians is relevant in the aspect of the need to enhance the professional orientation of physical education of students. The motor condition of students of musical professions is analyzed, the character of students' answers to questions about rationally necessary duration of the game
on the instrument, the question of maintaining the subtle gaming sensations, high concentration of attention, physical and mental
activity are analyzed. The need to attract students to active physical development was discribed among the prerequisites.
Recommendations for improving the process of physical education of students of music specialties should be applied in the
light of the peculiarities of future professional activities and the conditions for its implementation, among which features of the
preservation of the necessary metadynamic mode.