Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Франко, А.
dc.date.accessioned 2013-03-31T00:00:43Z
dc.date.available 2013-03-31T00:00:43Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Франко А. До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії / А. Франко // Філософія освіти: наук. часопис. - 2008. № 1-2(7)/Ін-т вищої освіти АПН України, Нац пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Укр. академія політ. наук. - К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008. - С. 149-160 ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/2537
dc.description.abstract У статті подається порівняльна ха­рактеристика відносин в аудиторії (вик­ладач — знання — студент) в амери­канських та іспанських університетах. Аналіз зазначених відносин пояснює, зок­рема, чому обидві моделі програють у створенні критично мислячих громадян. ru_RU
dc.description.abstract This article is a comparison of the classroom relations (professor — knowledge — student) that take place in American and Spanish universities. The analysis of given relations explains, among other things, why both models fail to create critical citizens. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова ru_RU
dc.subject компоративний аналіз ru_RU
dc.subject відносини в аудиторії в США ru_RU
dc.subject відносини в аудиторії в Іспанії ru_RU
dc.subject comparative analyses ru_RU
dc.subject classroom relations in USA ru_RU
dc.subject classroom relations in Spain ru_RU
dc.title До класу з різними цілями: споживач vs. клерк. Компаративний аналіз відносин в аудиторії в США та Іспанії ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics