В статті визначено актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх
соціальних працівників до роботи з людьми похилого віку, встановлено ключові
завдання на які вона має бути спрямована. Враховуючи особливості
геронтологічної групи, окреслені основні вектори реформування системи
професійної підготовки майбутніх соціальних працівників, визначено потребу
формування рефлексивної компетентності спеціаліста, професійних ролей
актуальних сьогоденню, толерантності як потреби та здібності особистості.
Означено роль оцінки індивідуальних потреб в процесі надання соціальних послуг
людям похилого віку.
The article outlines the actual problems of the training of future social workers to
work with the elderly, identifies the key tasks for which it should be directed. Taking
into account the features of the gerontological group, the main vectors of reforming the
system of professional training of future social workers are outlined, the need for
formation of reflexive competence, professional roles, tolerant attitude is determined. The role of assessment of individual needs in the process of providing social services to
the elderly is noted.