Розширення й оновлення сфери освіти потребує створення новітніх технологій професійної підготовки
фахівців фізичного виховання та спорту, спрямованих на підвищення професійної компетентності та
конкурентоспроможності відповідно до зростаючих вимог ринкових відносин. Метою статті є діагностика рівня
сформованості мотиваційного компонента готовності викладачів фізичного виховання до професійної діяльності.
Дослідження проводилися зі студентами 2 курсу магістерської програми, спеціалізація «Фізичне виховання в ВНЗ».
Було визначено чинники, що перешкоджають саморозвитку майбутнього педагога. За отриманими даними на
сформованість мотивації майбутнього викладача фізичного виховання вплинули такі складові: досягнуті
результати у навчанні; взаємини з колегами, викладачами фізичного виховання де проходили практику; готовність
до майбутньої професійної діяльності, методична та теоретична підготовка; оволодіння навчальною програмою з
фізичного виховання.
Expansion and renewal of the field
of education requires the creation of new technologies for professional training of physical education specialists aimed at
improving professional competence and competitiveness in accordance with the growing needs of market relations. The purpose
of the article is to diagnose the level of formation of the motivational component of the readiness of physical education teachers
for professional activities. Studies were conducted with students of the 2nd year of the master's program, specialization “Physical
education in the university”. The factors that impede the future teacher’s self-development were identified. According to the data
obtained, the following components influenced the formation of the motivation of the future teacher of physical education:
relationships with colleagues and teachers of physical education; readiness for future professional activity; methodical and
theoretical training; mastering the curriculum in physical education.