Стаття висвітлює результати проведеного авторами дослідження потреб у сфері фізичної культури студенток педагогічного коледжу в реаліях мегаполісу. В дослідженні прийняли участь 40 студенток 1-2 курсу, які навчаються на базі Університетського коледжу Київського університету імені Бориса Грінченка за спеціальністю «Початкова освіта». Основними результатами виконаної роботи стало визначення мотивів та інтересів у студенток до занять фізичним вихованням. Виявлено, що у респондентів з першого до другого курсу спостерігається тенденція до позитивного ставлення до занять фізичними вправами. Важливою умовою для позитивної мотивації студентів є особистість викладача, та новітні види рухової активності, такі як фітнес. Очевидним є те, що якщо будувати сферу фізичної культури на вподобаннях студенток, відсоток зацікавлених у здоровому способі життя набагато збільшиться.
Статья освещает результаты проведенного авторами исследования потребностей в сфере физической культуры студенток педагогического колледжа в реалиях мегаполиса. В исследовании приняли участие 40 студенток 1-2 курса, обучающихся на базе Университетского колледжа Киевского университета имени Бориса Гринченка по специальности «Начальное образование». Основными результатами проделанной работы стало определение мотивов и интересов у студенток к занятиям по физическому воспитанию. Выявлено, что у респондентов с первого до второго курса наблюдается тенденция к положительному отношению к занятиям физическими упражнениями. Важным условием для положительной мотивации студентов является личность преподавателя, и новейшие виды двигательной активности, такие как фитнес. Очевидно, что если строить сферу физической культуры на предпочтениях студенток, процент заинтересованных в здоровом образе жизни гораздо увеличится.
The article is telling about the results of the study of the needs of students in the field of physical education of the pedagogical college in the realities of the metropolis. The study was attended by the 40 female students of 1-2 courses who study at the Boris Hrinchenko University College of the Kiev University specialty "Primary Education". The main results of the work were the determination of motives and interests to study process for physical education from students. It was revealed that respondents from the first to the second year tended to have a positive attitude towards physical activity. An important condition for the positive motivation of students is the teacher's personality, and the innovative types of motor activity, such as fitness. It is obvious that if we build the sphere of physical culture on the preferences of female students, the percentage of people interested in a healthy lifestyle will increase significantly.