Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Функціональний аналіз самостійної роботи підлітків у процесі інструментального навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author У Цзяньцінь
dc.date.accessioned 2019-07-24T08:25:29Z
dc.date.available 2019-07-24T08:25:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation У Цзяньцінь. Функціональний аналіз самостійної роботи підлітків у процесі інструментального навчання / У Цзяньцінь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 25 (30). - С. 92-96. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25206
dc.description.abstract У статті представлений функціональний аналіз самостійної роботи підлітків у процесі інструментального навчання. Серед основних функцій фортепіанного навчально-виконавського навчання підлітків виокремлено: пізнавальну, що сприяє активному, самостійному засвоєнню знань та формуванню творчої особистості; інтегративну, яка передбачає створення принципово нової навчальної інформації з відповідним структуруванням навчального матеріалу, із навчально-методичним забезпеченням, із новими технологіями; перевірочно-оцінну, як механізму, що бере участь у формуванні та реалізації способу фортепіанної навчально-виконавської діяльності підлітків й припускає оцінку з точки зору певних художньо-естетичних норм; регулюючу, що забезпечує безпомилкове функціонування фортепіанної навчально-виконавської роботи та виявляється в здійсненні зворотного зв’язку в ході діяльності та можливої корекції майбутньої виконавської діяльності учнів; прогнозуючу, що пов’язана з формуванням і санкціонуванням основної навчальної мети і передбаченням реального результату мистецької діяльності та виявляється в забезпеченні розвитку художньо-образного мислення й загального розвитку підлітків. ua
dc.description.abstract The article presents a functional analysis of independent work of adolescents in the process of instrumental learning. Among the main functions of piano teaching and learning instruction of adolescents is distinguished: cognitive, which promotes active, independent learning of knowledge and the formation of a creative person; integrative, which provides for the creation of fundamentally new educational information with the appropriate structuring of educational material, with educational and methodological support, with new technologies; verifically evaluated as a mechanism involved in the formation and implementation of a method of piano teaching and performance of adolescents and involves an assessment from the point of view of certain artistic and aesthetic norms; regulating that ensures the unmistakable functioning of piano teaching and performing work and manifests itself in the implementation of feedback in the course of activity and possible correction of future performance of students; predicting that it is connected with the formation and sanctioning of the main educational goal and prediction of the real result of artistic activity and is manifested in ensuring the development of artistic thinking and the general development of adolescents. The functional analysis of independent piano teaching and performing work of adolescents allowed to determine effective ways of its optimization taking into account the main system-forming principles of constructing open art education, in particular: continuity, systemicity, humanization, variability, flexibility and mobility, as well as a rational combination of autonomy and creative activity in artistic activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject процес інструментального навчання ua
dc.subject самостійна робота підлітків ua
dc.subject навчально- виховна фортепіанна підготовка підлітків ua
dc.subject independent work of adolescents ua
dc.subject process of instrumental training ua
dc.subject piano teaching and instructional education of adolescents ua
dc.subject.classification 378.016:78.153 ua
dc.title Функціональний аналіз самостійної роботи підлітків у процесі інструментального навчання ua
dc.title.alternative Functional analysis of self-conductive work of adolescents in the instrumental education process ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу