Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Діагностичне дослідження художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії засобами пластичного інтонування

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Джумеля, Андріана Зеновіївна
dc.date.accessioned 2019-07-23T09:09:56Z
dc.date.available 2019-07-23T09:09:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Джумеля, А. З. Діагностичне дослідження художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії засобами пластичного інтонування / А. З. Джумеля // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 25 (30). - С. 37-41. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/25189
dc.description.abstract Розкриваються особливості діагностування сформованості художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва і хореографії засобами пластичного інтонування в умовах фахового навчання на факультетах мистецтв педагогічних університетів. Саме активне використання засобів пластичного інтонування забезпечує можливість учителю емоційно впливати на учнів, прищеплювати в них інтерес до музично-виконавської хореографічної діяльності. Визначено завдання діагностичного етапу педагогічного експерименту, а саме: узагальнення досвіду формування художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музики та хореографії засобами пластичного інтонування; вивчення досвіду роботи вчителів хореографії; визначення ціннісного співвідношення знань та вмінь студентів факультетів мистецтв, які необхідні для ефективного керівництва художньо-образним сприйняттям учнів засобами пластичного інтонування, тощо. Виокремлено значення осягнення емоційно-образного змісту музики, що можливо лише в активній музично-творчій діяльності, де важливе місце займають музично- ритмічні рухи, зокрема пластичне інтонування – здатність осмислено, свідомо сприймати та виконувати мистецькі твори. ua
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of diagnosing the formation of the arts-figurative perception of future teachers of music and choreography by means of plastic intonation in the conditions of professional studies at the faculties of the arts of the pedagogical universities. It is the active use of the means of plastic intonation that enables the teacher of music and choreography to influence the students emotionally, to instill them an interest in musical and performing choreographic activities. The tasks of the diagnostic stage of the pedagogical experiment are defined. 1. The generalization of the experience of forming the artistic image by means of plastic intonation. 2. Study of the experience of arts teachers. 3. The determination of the ratio of knowledge and skills of students of arts faculties, which are necessary for effective management of arts-figurative perceptive of students by means of plastic intonation, etc. In general, the control and measurement procedures allowed to solve the following tasks of the confirmatory experiment. Preliminary diagnostic is obtaining information that allowed differentiating students at the initial levels of the formation of the phenomenon identified. Current diagnostics is tracking of intermediate results of the effectiveness of experimental data used during course preparation and including various types of pedagogical monitoring of students (ball assessment of students' tasks for independent work, their performances at practical classes, etc.). Final examination – assessment of the student's progress in the syllabus of the course preparation in relation to the definition of the levels of the formation of arts-figurative perception of students of arts faculties. The significance of comprehension of the emotional-figurative content of music is singled out, which is possible only in the active musical and creative activity, where the musicalrhythmic movements occupy an important place. In particular, plastic intonation is the ability to comprehend, consciously perceive and to perform works of art. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мистецькі факультети педагогічних університетів ua
dc.subject художньо-образне сприйняття ua
dc.subject діагностичний експеримент ua
dc.subject вчитель музичного мистецтва і хореографії ua
dc.subject професійне навчання ua
dc.subject інструменти пластичної інтонації ua
dc.subject arts faculties of pedagogical universities ua
dc.subject art-image perception ua
dc.subject diagnosis experiment ua
dc.subject teachers of music and choreography ua
dc.subject plastic intonation tools ua
dc.subject professional training ua
dc.subject.classification 378.124:047.78 ua
dc.title Діагностичне дослідження художньо-образного сприйняття майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії засобами пластичного інтонування ua
dc.title.alternative Diagnostic study of arts-figurative perceptive of future teachers of music and choreography by means of plastic intonation ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу