В статті розглядаються актуальні питання вивчення та формування мотивації студентів до занять фізичною підготовкою та спортом. Ефективність фізкультурної діяльності молодих людей, так само як і будь-якої іншої діяльності визначається потребно – інформаційною ланкою пов”язаною з формування їх потреб, інтересів, цілей, мотивів, ціннісних орієнтацій. Тому для досягнення високого рівня розвитку фізичних якостей, оволодіння та ефективного опанування ключовими компетенціями необхідно формувати потреби в знаннях та інтересів до навчання. Мотивація виникає тоді, коли студент відчуває інтерес від самого процесу та умов занять фізичною культурою та спортом. Задоволення зацікавленості сприяє зміцненню та розвитку мотивів. Мотивація, таким чином, є каталізатором енергії людини ( енергія) яка (або) полегшує виконання діяльності або стимулює вольове зусилля; допомагає проявити терпіння, наполеглевість, сприяє розвитку цілеспрямованості. Криза системи фізичного виховання багато в чому визначається нерозробленістю психологічних підходів. Перенесення на фізичне виховання схем та методів, прийнятих в психології спорту, неприйнятий тому, що сама мета і завдання спорту та фізичного виховання різні. Мета – спорту – досягнення максимального результату, а мета фізичного виховання – формування здорового способу життя як умови забезпечення здоров'я та працездатності.
В статье рассматриваются актуальные вопросы изучения и формирования мотивации студентов к занятиям физической подготовкой и спортом. Эффективность физкультурной деятельности молодых людей, так же как и любой другой деятельности определяется потребно - информационным звеном связанной с формирования их потребностей, интересов, целей, мотивов, ценностных ориентаций. Поэтому для достижения высокого уровня развития физических качеств, овладение и эффективного освоения ключевыми компетенциями необходимо формировать потребности в знаниях и интересов к учению. Мотивация возникает тогда, когда студент испытывает интерес от самого процесса и условий занятий физической культурой и спортом.
Удовлетворение интереса способствует укреплению и развитию мотивов. Мотивация, таким образом, является катализатором энергии человека (энергия), которая (или) облегчает выполнение деятельности или стимулирует волевое усилие; помогает проявить терпение, настойчивость, способствует развитию целеустремленности. Кризис системы физического воспитания во многом определяется неразработанностью психологических подходов. Перенос на физическое воспитание схем и методов, принятых в психологии спорта, принятый том, что сама цель и задачи спорта и физического воспитания разные. Цель - спорта - достижение максимального результата, а цель физического воспитания - формирование здорового образа жизни как условия обеспечения здоровья и трудоспособности.
The article deals with the actual issues of studying and forming the motivation of students for physical education and sports. The effectiveness of physical activity of young people, as well as any other activity, is determined by the need-information link connected with the formation of their needs, interests, goals, motives, values orientations. Therefore, in order to achieve a high level of development of physical qualities, mastery and effective mastering of key competencies, it is necessary to form the need for knowledge and interest in learning. Motivation occurs when a student is interested in the process and conditions of physical education and sports. Satisfaction of interest promotes strengthening and development of motives. Motivation, therefore, is a catalyst for human energy (energy) which (or) facilitates performance or stimulates volitional effort; Helps to show patience, stubbornness, contributes to the development of purposefulness. The crisis of the physical education system is largely determined by the underdevelopment of psychological approaches. Transfer to the physical education of schemes and methods adopted in the psychology of sport, is not accepted because the very purpose and objectives of sports and physical education are different. Goal - sport - achieve maximum results, and the goal of physical education - the formation of a healthy lifestyle as a condition for the provision of health and disability.