У статті представлена динаміка розвитку фізичних якостей студентів експериментальних груп за період проведеного педагогічного експерименту. Аналіз динаміки показників розвитку фізичних якостей студентів, що брали участь у педагогічному експерименті показав низький вихідний рівень у студентів усіх експериментальних груп. Студенти контрольних груп, які займалися за традиційною системою фізичного виховання покращили показники виконання тестів протягом усього періоду навчання, але чотири тести чоловіки виконали на оцінку “незадовільно”, жінки – отримали із шести тестів незадовільну оцінку. Студенти експериментальних груп, де була впроваджена методична система застосування фітнес-технологій, спромоглися показати суттєво кращі показники виконання тестів із оцінювання розвитку фізичних якостей. Проведені дослідження свідчать про те, що впровадження методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання позитивно впливає на розвиток фізичних якостей студентів, що в цілому підвищує їхню фізичну підготовленість.
В статье представлена динамика развития физических качеств у студентов экспериментальных групп за период проведенного педагогического эксперимента. Анализ динамики показателей развития физических качеств у студентов экспериментальных групп показал низкий исходный уровень их физической подготовленности. Студенты контрольных групп, которые занимались по традиционной системе физического воспитания улучшили показатели выполнения тестов в течение всего периода обучения, но четыре теста мужчины выполнили на оценку “неудовлетворительно”, женщины – получили из шести тестов неудовлетворительную оценку. Студенты экспериментальных групп, где была внедрена методическая система применения фитнес-технологий, смогли показать существенно лучшие показатели выполнения тестов развития физических качеств. Проведенные исследования свидетельствуют о том, что внедрение методической системы применения фитнес-технологий в образовательном процессе по физическому воспитанию положительно влияет на развитие физических качеств студентов и повышает их физическую подготовленность.
The article presents the dynamics of development of physical qualities of students of experimental groups during the period of the conducted pedagogical experiment. Analysis of the dynamics of indicators of development of physical qualities of students who participated in pedagogical experiment showed a low initial level in all experimental groups. Students of control groups who were engaged in the traditional system of physical education improved the performance of the tests during the entire period of study, but four tests of men were rated “unsatisfactory”, women – received six tests unsatisfactory. Students of experimental groups, where the methodical application of fitness technologies was introduced, was able to show significantly better performance of tests for assessing the development of physical qualities. The conducted studies indicate that the introduction of the methodical application of fitness technologies in the educational process of physical education positively affects the development of physical qualities of students, which in general raises their physical preparedness.