Проблемною метою даної роботи є комплексне дослідження ціннісних акцентів
комунікативної складової феномену освіти як основи побудови сучасних комунікативних технологій та виявлення визначальних факторів інтенсифікації процесу комунікації задля мінімізації та реального подолання посттравматичного стресу, викликаного умовами війни. Загальною метою даної роботи є прагнення репрезентації ціннісного зрізу освітньо-філософської рефлексії задля реальної актуалізації проблеми вдосконалення, плекання, оновлення і шанування вартостей, власне, українських.
The problematic aim of the article is a value accents complex research of
communication component in education phenomenon which is a base of modern communication technologies construction and the main factors of communication process intensification revealing for the real reducing and overcoming of posttraumatic stress caused by the war conditions. The general aim of the paper is a wish to represent a value cross-section of education and philosophic reflection for the real problem realization of improvement, renewal and value respect, in particular Ukrainian ones.