Характеризуючи проблему підготовки майбутнього суб’єкта законотворення в
галузі освіти, фахівці констатують, що серйозним недоліком сучасної практики
формування правових знань майбутніх фахівців є недооцінка позанавчальних практик - таких організаційних форм, як правові олімпіади, конкурси, ділові ігри, диспути на правову, моральну тематику, лекторії тощо. Отримання правових знань, яке традиційно здійснюється під час навчальної діяльності повинно мати своє продовження у позанавчальній роботі, яка, за правило, здійснюється у двох напрямах: а) розширення та поглиблення одержаних правових знань; б) організація спеціальних виховних заходів, присвячених ознайомленню вихованця з тими положеннями права, які виходять за межі навчальної практики. Саме позанавчальні практики вводять вихованця у практичний досвід законотворення, наближають їх до реальності. Зупинимось на цьому більш детально.
Describing the problem of preparing the future subject of legislation
in the field of education, experts state that a serious lack of modern practice in the development of legal knowledge of future specialists is the underestimation of extracurricular practices, such as contests, business games, disputes on legal, moral topics, lectures and the like. Obtaining
legal knowledge that is traditionally carried out in the course of educational activity should
have its continuation in extracurricular work, which, as a rule, is carried out in two directions:
a) expansion and deepening of the obtained legal knowledge; b) the organization of special educational events dedicated to familiarizing the student with those provisions of law that go beyond the limits of educational practice. It is the extracurricular practices that introduce the student to the practical experience of lawmaking, bring them closer to reality. Let us dwell on this in more detail.