Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна
dc.date.accessioned 2019-06-06T08:17:05Z
dc.date.available 2019-06-06T08:17:05Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Колісник-Гуменюк, Ю. І. Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Наука і молодь XXI сторіччі : збірник тез доповідей IV Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 30 листопада 2018 року), – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 214-216. ua
dc.identifier.isbn 978-966-184-331-7
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24571
dc.description.abstract Важливу роль у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін відіграє феноменологічний підхід, засновником якого став німецький філософ Е. Гуссерль (1859-1938) у XX ст. Феноменологічний підхід є філософською теорією, що має на меті виявити базові структури суб’єктивного досвіду, основоположні духовні інтенції та особистісні смисли, які спрямовують поведінку індивіда. Термін «феноменологія» нині найчастіше застосовують, представники екзистенційно- гуманістичної парадигми, які найбільше уваги приділяють вивченню особистості як єдиного інтегрованого цілого, досліджуючи суб'єктивне світосприйняття ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ПУЕТ ua
dc.title Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін ua
dc.type Other ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу