ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2019-06-06T08:17:05Z | |
dc.date.available | 2019-06-06T08:17:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Колісник-Гуменюк, Ю. І. Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін / Ю. І. Колісник-Гуменюк // Наука і молодь XXI сторіччі : збірник тез доповідей IV Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 30 листопада 2018 року), – Полтава : ПУЕТ, 2018. – С. 214-216. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-966-184-331-7 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24571 | |
dc.description.abstract | Важливу роль у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін відіграє феноменологічний підхід, засновником якого став німецький філософ Е. Гуссерль (1859-1938) у XX ст. Феноменологічний підхід є філософською теорією, що має на меті виявити базові структури суб’єктивного досвіду, основоположні духовні інтенції та особистісні смисли, які спрямовують поведінку індивіда. Термін «феноменологія» нині найчастіше застосовують, представники екзистенційно- гуманістичної парадигми, які найбільше уваги приділяють вивченню особистості як єдиного інтегрованого цілого, досліджуючи суб'єктивне світосприйняття | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | ПУЕТ | ua |
dc.title | Роль феноменологічного підходу у підготовці викладачів професійно-художніх дисциплін | ua |
dc.type | Other | ua |