Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Соціально-онтологічні детермінанти появи контенту в особистому профілі фейсбуку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Страшко, Ірина Володимирівна
dc.date.accessioned 2019-05-30T09:02:56Z
dc.date.available 2019-05-30T09:02:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Страшко, І. В. Соціально-онтологічні детермінанти появи контенту в особистому профілі фейсбуку / І. В. Страшко // Гілея : науковий вісник / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Українська АН ; [шеф-ред. В. П. Андрущенко ; голов. ред. В. М. Вашкевич]. - Київ : Гілея, 2019. - Вип. 141 (2). Ч. 2 : Філософські науки. – С. 117-121. ua
dc.identifier.issn 2076–1554
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24530
dc.description.abstract Персональний профіль користувача соціальної мережі є цифровим об’єктом, особливості створення якого залежать від ціннісних орієнтацій і інтенцій його власника. Метою статті є розгляд соціальних та онтологічних факторів контентного наповнення особистого профілю Фейсбуку. Від самого початку розрахований на публічне сприйняття, персональний профіль наповнюється вмістом, який є результатом цілеспрямованої діяльності самого власника профілю і його взаємодії з Іншим. Презентація себе на стіні профілю створює умови для виникнення цифрового Я, яке формується з візуальних і наративних елементів, що пов’язані з самооцінкою власника профілю і бажаним сприйняттям зі сторони Іншого. Вона стає маніфестованим процесом, заснованим на відтворенні, поширенні, тиражуванні цифрового Я користувача. Тому «межами» профілю є реальне і цифрове Я, первинним значенням якого є образ – те, що схоже на реальне і сприймається Іншим як таке, але є інакшим в сенсі його штучності. ua
dc.description.abstract A personal profile of a social networking user is a digital object, which creation peculiarities depend on its owner values and intentions. The purpose of the article is to consider the social and ontological content–filling factors for a personal Facebook profile. Initially being designed for public perception, a profile is filled with content, which reflects the results of a profile owner activity and his/her interaction with the Other. Self–presentation on the profile wall creates conditions for the emergence of digital Self, formed from visual and narrative components, which are related to the self–esteem of a profile owner and the desired perception from the Other. Self–presentation becomes a manifested process based on the reproduction, distribution, replication of the user’s digital Self. Therefore, profile «boundaries» are created from real and digital Self, which primary meaning is an image, that looks like real and is perceived by the Other as such, but is different in the sense of its artificiality ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher «Видавництво «Гілея» ua
dc.subject соціальна мережа ua
dc.subject Фейсбук ua
dc.subject профіль ua
dc.subject контент ua
dc.subject селфі ua
dc.subject самопрезентація ua
dc.subject цифрове Я ua
dc.subject social networking ua
dc.subject Facebook ua
dc.subject profile ua
dc.subject content ua
dc.subject selfie ua
dc.subject self– presentation ua
dc.subject digital Sel ua
dc.subject.classification 316.77: 316.774:316.472.45:77+111.1 ua
dc.title Соціально-онтологічні детермінанти появи контенту в особистому профілі фейсбуку ua
dc.title.alternative Social and ontological determinants of content appearance on facebook personal profile ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics