Представлено матеріали з досвіду роботи з питання інтеграції. Інтеграція – одна з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови співпраці вчителів і учнів у формуванні креативної особистості сучасного суспільства. Розкрито теоретичні аспекти формування креативності школяра, особливості інтегрованої системи навчання, інтеграційні зв’язки при конструюванні сучасного уроку та методичні прийоми їх реалізації. Висвітлено науково- методичні підходи щодо системи роботи з формування креативності учнів під час вивчення біології в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Доведено, що інтегроване навчання – це навчання, яке цілісно забезпечує пізнавальну спрямованість особистості школяра, створюючи умови для формування його креативності. Рекомендовано учителям біології при вивченні предмету, при дослідженні даної проблематики.
Представлены материалы из опыта работы по вопросу интеграции. Интеграция – одна из самых перспективных инноваций, которая закладывает новые условия сотрудничества учителей и учеников в формировании креативной личности современного общества. Раскрыты теоретические аспекты формирования креативности школьника, особенности интегрированной системы обучения, интеграционные связи при конструировании современного урока и методические приемы их реализации. Освещены научно-методические подходы относительно системы работы по формированию креативности учащихся при изучении биологии в условиях общеобразовательного учебного заведения. Доказано, что интегрированное обучение – это обучение, которое целостно обеспечивает познавательную направленность личности школьника, создавая условия для формирования его креативности.
It contains materials of experience on integration. Integration is one of the most promising innovations, which lays down new terms of cooperation of teachers and students in the formation of the creative personality of modern society. The theoretical aspects of formation of creativity schoolboy features an integrated learning system, integration ties in the design of modern lesson and instructional techniques for their implementation. Covered scientific – methodical approaches to the work on the formation of creativity of the students in the study of biology in a general educational institution. It is proved that integrated education is a training that provides a holistic cognitive orientation of the individual pupil, creating conditions for the formation of his creativity.