У статті акцентовано увагу на важливості конкретизації та обґрунтування основних
принципів підготовки магістрів освіти за спеціальністю “Середня освіта (Трудове навчання та технології)”до моніторингу навчальних досягнень студентів. Встановлено, що методологія підготовки майбутніх викладачів реалізується при дотриманні ряду принципів – загальнодидактичних та специфічних, які є взаємопов’язаними і взаємообумовленими.
Наголошено на важливості в межах даного дослідженнятаких загальнодидактичнихпринципів : науковості, систематичності, зв’язку навчання з життям, природовідповідності, індивідуалізації, активності та наочності.Виокремлено та обґрунтовано специфічні принципи
підготовки магістрів освіти за спеціальністю “Середня освіта (Трудове навчання та
технології)”до моніторингу навчальних досягнень студентів, а саме: принцип відповідності змісту освіти, принцип достовірності, принцип раціональності, принцип кооперативної діяльності, принцип неперервності та принцип рефлексивності.Зазначено вагомість врахування визначених принципів для формування готовності майбутнього викладача вищої школидо здійснення моніторингу навчальних досягнень студентів.
In the article attention is focused on the importance of detail and justification of the main principles of training masters education in “High school (Work Training and Technology)” to monitor
academic progress of students. It was established that the methodology of training future teachers
realized under certain principles – general teaching and specific, which are interrelated and
interdependent. Emphasized the importance in this analys is general teaching following principles:
scientific, systematic, communication training with life, natural, individualization, activity or visibility.
Allocated and reasonably specific principles of preparation of masters education in “High school
(Work Training and Technology)” to monitor students’ educational achievements, namely: the
principle of correspondence of education, the principle of reliability, principle of rationality, the
principle of cooperative activities, the principle of continuity and the principle of reflexivity. Indicated
weight determined takingin to account the principles for the formation of readiness of the future
teacher of high school to monitor the academic progress of students.