Лексичні навички слід розглядати як невід’ємний компонент змісту навчання іноземної мови. Використання нових фразеологічних одиниць під час навчання професійного англійського мовлення студентів економічних спеціальностей є важливим та актуальним. Це у великій мірі удосконалює їхні навички іншомовного спілкування. У процесі засвоєння нових фразеологічних одиниць студентами виділяють етапи семантизації та автоматизації дій. Всі різноманітні способи семантизації можна поділити на дві групи – перекладні та безперекладні. Формування навичок використання нових фразеологічних одиниць англійської мови студентами економічних спеціальностей є необхідним складником навчального процесу з ділової англійської мови на економічних факультетах у вищих закладах освіти, без чого неможлива підготовка кваліфікованих фахівців у галузі економіки. В економіці сфера керування дала кілька фразеологічних інновацій. Поширеність значної кількості "економічних фразеологізмів" свідчить про особливу роль економічного базису в соціальному житті людей.
Лексические умения нужно рассматривать как неотъемлемый компонент содержания обучения иностранному языку. Использование новых фразеологических единиц во время обучения профессиональной английской речи студентов экономических специальностей есть важным и актуальным. Это в большой степени усовершенствует их обучение на иностранном языке. В процессе усвоения фразеологических единиц студентами различают этапы семантизации и автоматизации действий. Все различные способы семантизации можно разделить на две группы – переводные и непереводные. Формирования навыков использования новых фразеологичных единиц английского языка студентами экономических специальностей являются необходимой составляющей частью учебного процесса по деловому английскому языку на экономических факультетах в высших учебных заведениях, без чего невозможна подготовка квалифицированных специалистов в отрасли экономики. В экономике область управления дала несколько фразеологических инноваций. Распространенность значительного колличества "экономических фразеологизмов" свидетельствует об особенной роли экономического базиса в социальной жизни людей.
The lexical skills should be considered as an inalienable component of the foreign languages teaching content. Using new phraseological units during teaching business English to students of economic specialities is important and topical. This highly improves their skills of communication belonging to another language. The semantics and automation action stages are distinguished in the students learning process of the new phraseological units. All various ways of semantics can be devided into two groups – translatable and not translatable. Forming of skills of the use of new phraseology units of English the students of economic specialities are by the necessary component of educational process from business English on economic faculties in higher establishments of education, without what impossible preparation of skilled specialists in industry of economy.
The sphere of management gave some phraseological innovations in economy. Wide –spreadness of considerable amount of economic phraseological units affirms the special role of economic basis in the social life of people.