Професійно-технічна освіта є складовою системи освіти України, а також комплексом педагогічних та організаційно-управлінських заходів, спрямованих на забезпечення оволодіння громадянами знань, умінь і навичок в обраній професійній галузі. У статті зроблена спроба розкрити сутність підготовки інженерів-педагогів на Україні в її історичному розвитку. Розкрито основний зміст освітнього процесу на провідних історичних етапах, на кожному з них об’єктивно визначено головні переваги та недоліки, схарактеризовано суспільні, політичні та економічні проблеми підготовки інженерів-педагогів. У статті характеризуються основні потужні науково-просвітницькі центри формування та функціонування навчальних закладів технічного спрямування. Здійснено аналіз літературних джерел з питань підготовки інженерів-педагогів.
Профессионально-техническое образование является составляющей системы образования Украины, а также комплексом педагогических и организационно-управленческих мероприятий, направленных на обеспечение овладения гражданами знаний, умений и навыков в избранной профессиональной отрасли. В статье сделана попытка раскрыть сущность подготовки инженеров-педагогов в Украине в ее историческом развитии. Раскрыто основное содержание образовательного процесса на ведущих исторических этапах, на каждом из них объективно определены главные преимущества и недостатки, охарактеризованы общественные, политические и экономические проблемы подготовки инженеров-педагогов. В статье характеризуются основные мощные научно просветительские центры формирования и функционирования учебных заведений технического направления. Осуществлен анализ литературных источников по вопросам подготовки инженеров-педагогов.
Vocational-technical education is the constituent of the system of formation of Ukraine, and also complex of pedagogical and organizationally-administrative measures, sent to providing of capture the citizens of knowledge, abilities and skills in select professional industry. An attempt to expose essence of preparation of engineers-teachers in Ukraine in its historical development is done in the article. Basic maintenance of educational process is exposed on the leading historical stages, on each of them main advantages and failings are objectively certain, skharakterizovany public, political and economic problems of preparation of engineers-teachers. In the article the basic powerful are characterized scientifically elucidative centers of forming and functioning of educational establishments of technical direction. The analysis of literary sources is carried out on questions of preparation of engineers-teachers.