Розглянуто питання компетентнісного підходу в системі інформаційно-технологічної
підготовки майбутніх учителів технологічної освіти в умовах Болонського процесу. Показані
шляхи формування інформаційно-технологічної компетентності з позицій рівневого підходу.
Зроблено аналіз архетипів і механізмів навчання в ролі системотвірного чинника моделі системи
інформаційно-технологічної підготовки відношення “діяльність членів педагогічного колективу –
діяльність студента”, зокрема в межах різних компонентів, представленої моделі показана дія
педагога на студента, – яка є або визначальною, або корегуючою.
З опорою на концептуальні положення технології модульного навчання розглянуті питання
структуризації змісту інформаційно-технологічної підготовки майбутніх учителів технологій.
Обґрунтовано вибір комплексу методів для умов модульного навчання і умов реалізації моделі в
контексті концепції гуманістичної педагогіки, особистісно орієнтованого підходу та
конструктивізму. Розглянуті методи, форми і засоби навчання, які можна використовувати як в
традиційному, так і в дистанційному навчанні.
In article questions of competence approach in the system of information-technology training
future teachers of technology education in the Bologna process. Showing ways of creating information
technology competence from the point of level approach. Been analyzed the archetypes and
mechanisms of learning in the role of creating systems factor of system model information-technology
training related "activities of members of the teaching staff – activities student", in particular within the limits different components the presented model is shown performance of the teacher on the
student – which are or defining or corrective. With support on conceptual provisions of modular
technologies of education addressed issues of content of structuring the information and technology
training future teachers of technology. Discussed the selection of methods for complex of modular
training for the conditions of modular training and conditions of model in the context of the
implementation of the concept of humanistic pedagogy, personality oriented approach and
constructivism. Discussed the methods, forms and training tools that can be used in both traditional
and distance learning.