У статті розглянуто сутність науково-педагогічних засад ефективного формування фахових компетентностей майбутнього вчителя технологій та визначено педагогічні умови їх формування у процесі використання технологій комп’ютерного моделювання. Характерні особливості технології комп’ютерного моделювання у процесі фахової підготовки майбутніх учителів технологій реалізуються через наближення навчального процесу до реальних умов майбутньої професійної діяльності. При моделюванні і реалізації таких умов створюється середовище для збагачення знань і професійних компетентностей студентів, забезпечується креативний характер фахової підготовки, спрямований на розвиток технологічного мислення, осмислений прояв професійно орієнтованої позиції і розвитку особистісного фахового потенціалу майбутніх учителів технологій.
В статье рассмотрена сущность научно-педагогических основ эффективного формирования профессиональных компетенций будущего учителя технологии и определены педагогические условия их формирования в процессе использования технологий компьютерного моделирования. Характерные особенности технологии компьютерного моделирования в процессе профессиональной подготовки будущих учителей технологий реализуются путем приближения учебного процесса к реальным условиям будущей профессиональной деятельности. При моделировании и реализации таких условий создается среда для обогащения знаний и профессиональных компетенций студентов, обеспечивается креативный характер профессиональной подготовки, направленный на развитие технологического мышления, осмысленное проявление профессионально ориентированной позиции и развития личностного профессионального потенциала будущих учителей технологий.
In the article the essence of scientific and pedagogical principles of efficient formation of professional competences of the future teacher of technologies is considered and the pedagogical conditions of their formation in the process of using computer simulation technologies are determined. Characteristic features of computer modeling technology in the process of professional training of future technology teachers are realized through the approach of the educational process to the real conditions of future professional activity. In the simulation and implementation of such conditions an environment is created for the enrichment of students’ knowledge and professional competence, the creative nature of professional training aimed at the development of technological thinking, a meaningful manifestation of a professionally oriented position and the development of the personal professional potential of future technology teachers is provided.