У статті проаналізовано зміни у вивченні географії в 6 класі згідно оновленої навчальної
програми та визначено дидактичні можливості підручника з географії як головного засобу
навчання в реалізації мети і завдань початкового курсу географічної освіти. Запропоновано
авторську модель сучасного підручника з географії для 6 класу з аналізом його головних рубрик
та матеріалів. Визначено основні прийоми щодо використання методичного апарату й
ілюстративного матеріалу підручника. Надано відповідні методичні рекомендації для
застосування матеріалів підручника у навчальному процесі. Схарактеризовано складові
навчально-методичного комплекту розробленого за ідеями автора до нового підручника з
географії.
The paper analyzes the changes in the study of geography in the 6th grade according to the
content of the new curriculum and didactic functions of the geography textbook are defined as the
main means of learning in the realization of objectives and tasks of the initial course of geography
education. The author’s model of modern geography textbook for 6th grade with an analysis of its
main categories and materials are offered. The basic techniques for us age of the methodological
apparatus and illustrative material of the textbook are shown. Appropriate guidelines for the use of the
textbook material in the learning process are given. The components of the teaching complex
developed according to the authors ideas of geography textbooks are characterized.