У статті розглянуто проблему самовдосконалення молодого вчителя в умовах
підготовки його до інноваційної діяльності, висвітлено особливості формування музично-
виконавських знань, умінь та навичок у процесі інтеграції дисциплін інструментального циклу.
Порушено питання доцільності інтерактивної, інтегративної технології навчання. Метою
статті є прагнення довести, що при створенні умов розвитку інноваційного потенціалу
молодого вчителя особливу увагу у змісті методичних і технологічних впливів надається
розвитку самоорганізації, самоосвіти, впровадженню інтегрованих методів у використанні
індивідуально-професійного потенціалу вчителя музики. Визначаються підходи до навчального
процесу, які є максимально сприятливими для інноваційної діяльності студента.
Розглядається сутність готовності майбутнього вчителя музики до професійного
саморозвитку у процесі інструментально-виконавської підготовки, висвітлено критерії та
показники її сформованості, виокремлено кластери компетентностей як освітнього
результату досліджуваного феномена. Проаналізовано різні підходи до визначення сутності
та специфіки інструментально-виконавської діяльності, основні знання, уміння та навички,
якими повинен володіти сучасний учитель музичного мистецтва.
In accordance with an aim and tasks of musical education her maintenance is base on principles
of scientific character, integration, to unity of studies and education. Musical education is sent to allround
development of music masters and valuable capture by them by all components of educational
musical activity. One of the possible going near harmonization of development of student there are the
integrated studies. In the article the problem of self-perfection of young music master is examined in
the conditions of preparation of him to innovative activity. It analyzes approaches to the educational
process,which are the most favorable for innovation activity of the student. Presents readiness of a
future music teacher for professional self development in the process of instrumental performance
training, highlights criteria and indicators for its formation, distinguishes clusters of competencies as
educational result of investigated phenomenon.Analyzes different scientific approaches to determining
the essence and specificity of instrumental performing activity,basic knowledge, skills and abilities that
modern music teacher should have.