Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Багаторівневі засоби оцінювання в системі діагностики якості інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Білан, А. М.
dc.date.accessioned 2019-04-15T09:33:24Z
dc.date.available 2019-04-15T09:33:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Білан, А. М. Багаторівневі засоби оцінювання в системі діагностики якості інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів / А. М. Білан // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей]. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. CXХХVІІІ (138). - C. 46-54. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/24183
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні та практичні підходи до розробки технології проектування компетентнісно орієнтованих засобів оцінювання для діагностики якості інформатичної підготовки та системної діагностики рівнів сформованості інформатичних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів. Така діагностика можлива за умови, якщо виявлена структура, зміст і рівні формування інформатичних компетентностей, що враховує багаторівневі компетентнісно орієнтовані цілі і критерії якості інформатичної підготовки та розроблена ефективна технологія проектування засобів оцінювання з інформатичних дисциплін. Технологія проектування засобів оцінювання з інформатичних дисциплін обов’язково передбачає педагогічну експертизу й оцінку якості розроблюваних багаторівневих засобів оцінювання, що дає змогу досить точно оцінити рівень сформованості як цілісних інформатичних компетентностей, так і їх окремих складових на основі комплекту багаторівневих засобів оцінювання. ua
dc.description.abstract В статье рассмотрены теоретические и практические подходы к разработке технологии проектирования компетентностно-ориентированных средств оценивания для диагностики качества информатической подготовки и системной диагностики уровней сформированности информатических компетентностей будущих инженеров-педагогов. Такая диагностика возможна при условии, если выявлены структура, содержание и уровни формирования информатических компетентностей, что учитывает многоуровневые компетентносно ориентированные цели и критерии качества информатической подготовки и разработана эффективная технология проектирования средств оценивания по информатическим дисциплинам. Технология проектирования средств оценивания по информатическим дисциплинам обязательно предусматривает педагогическую экспертизу и оценку качества разрабатываемых многоуровневых средств оценивания, которое дает возможность достаточно точно оценить уровень сформированности как целостных информатических компетентностей, так и их отдельных составляющих на основе комплекта многоуровневых средств оценивания. ua
dc.description.abstract The article deals with theoretical and practical approaches to the development of technology for the design of competence-oriented evaluation tools for diagnosing the quality of computer training and system diagnostics of the levels of formation of the informative competences of future engineers-teachers. Such diagnostics is possible subject to condition, if the educed structure, maintenance and even forming of informatics competences, that takes into account multilevel competence aims and criteria of quality of preparation of informatics are oriented and effective technology of planning of evaluation facilities is worked out from disciplines of informatics. Technology of planning of evaluation facilities from disciplines of informatics necessarily foresees pedagogical examination and estimation of quality of developed by of multilevel facilities of evaluation, which enables it is enough exactly to estimate the level of formed both integral informatics competences and them separate constituents on the basis of complete set of multilevel facilities of evaluation. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject компетентнісно орієнтовані засоби оцінювання ua
dc.subject інформатична підготовка ua
dc.subject багаторівневі засоби оцінювання ua
dc.subject інформатичні компетентності ua
dc.subject інженер-педагог ua
dc.subject компетентностно-ориентированные средства оценивания ua
dc.subject информатическая подготовка ua
dc.subject многоуровневые средства оценивания ua
dc.subject информатические компетентности ua
dc.subject инженер-педагог ua
dc.subject competency-oriented means of estimation ua
dc.subject computer science preparation ua
dc.subject multi-level means of evaluation ua
dc.subject informational competencies ua
dc.subject engineer-teacher ua
dc.subject.classification 378.011.3-051-057.21:004 ua
dc.title Багаторівневі засоби оцінювання в системі діагностики якості інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics