У статті розглянуто погляди науковців на визначення феномену фахового навчального середовища, визначено функції фахового навчального середовища. Встановлено, що для реалізації системи цілей і завдань професійної підготовки майбутніх робітників аграрної галузі необхідно відповідним чином організувати зміст теоретичної підготовки на уроках спеціальних дисциплін. Фахове навчальне середовище закладу професійно-технічної освіти є важливим багатокомпонентним ресурсом розвитку професійної готовності майбутнього кваліфікованого робітника, як особистості і професіонала, умовою його самоактуалізації та самореалізації шляхом занурення в умови, максимально наближені до реальної діяльності робітників аграрної галузі, у процесі якої й формується готовність до професійної діяльності.
В статье рассмотрены взгляды ученых на определение феномена профессиональной учебной среды, определены функции профессиональной учебной среды. Установлено, что для реализации системы целей и задач профессиональной подготовки будущих рабочих аграрной отрасли необходимо соответствующим образом организовать содержание теоретической подготовки на уроках специальных дисциплин. Профессиональная учебная среда заведения профессионально-технического образования является важным многокомпонентным ресурсом развития профессиональной готовности будущего квалифицированного рабочего, как личности и профессионала, условием его самоактуализации и самореализации путем погружения в условия, максимально приближенные к реальной деятельности рабочих аграрной отрасли, в процессе которой и формируется готовность к профессиональной деятельности.
The article deals with the views of the scientists on the definition of the phenomenon of the professional learning environment, the functions of the professional educational environment are determined. It is established that for the realization of the system of goals and tasks of vocational training of future workers of the agrarian sector it is necessary to organize the content of theoretical training in the specialist disciplines in an appropriate manner. A professional educational environment of establishment of vocational and technical education is the important multicomponent resource of development of professional readiness of future skilled worker, as personality and professional, by the condition of his actualization and self-realization by immersion in terms, maximally close to the real activity of workers of agrarian industry in the process of which readiness is formed to professional activity.